porady do gry fable na PC i Xbox

Temat: Turbina TD04HL-13G
Witam. Do sprzedania mam turbine z volvo TD04HL-13G, turbina wyjęta z volvo, nie katowana. Stan wizualny jw, techniczny dobry, ponieważ jest mały luz poprzeczny na wirniku, ale na tyle mały że można jeździć (pytałem w firmie która regeneruje sprężarki). luzu wzdłużnego nie ma.
Turbina w volvo dmucha ok 0,45 bara, potencjał ma do 1 bara, więc jest idealna do softa, w komplecie fabryczny zawór wastegate.
Rozstaw śrub flanszy wydechowej pasuje pod kolektory z ebay t3/t4.



Cena: 500zł + wysyłka

Flansze z kawałkiem rury pod downpipe dorzucam gratis.
Źródło: passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=13293



Temat: zwiększenie mocy w E4 (JK) benzyna 2.0 turbo
Właściwie to o to właśnie pytałem, dzięki Olek281 ,
nie planuje kręcenia silnika na 400 KM czy udziału w F1 ,

a na zaprzyjaźnionym forum doczytałem się że ten sam silnik jest w volvo s40 t4 i z lepszą turbiną ma 200 KM i nie ma żadnych problemów z trwałością tego samochodu.

Zresztą z tego co wiem, to renault wsadzając obecną turbinę i obniżając moc silnika cięło koszty a nie wykazało się troską o użytkownika czy trwałość silnika

po prostu chciałbym trochę "ożywić" mojego autobusika, bo widzę, że ma "chłop" ma potencjał

poza tym człowiek ma czasami ochotę ruszyć trochę żwawiej spod świateł

zresztą miny pseudo rajdowców pozostawionych na światłach bezcenne
Źródło: espacepl.org/forum/viewtopic.php?t=2472


Temat: I znowu Modlin...
no wiec klasa turbo jakas najsilniejsza nie byla ale trzy pierwsze samochody bylo bardzo dobrze przygotowane.I tak III miejsce okolo 300konne audi a3 na turbinie garreta t3/t4. II miejsce astra turbo-silnik z calibry turbo+ecu+wydech i co najwazniejsze szpera okolo 250Km. No i I miejsce okolo 300konne volvo t4. reszta stawki taka sobie, mysle ze do objechania seryjnym fc 2.0 20vT.Dokladne czasy tutaj http://www.sss.org.pl/wyniki2806.php
Źródło: fiatcoupe.home.pl/forum/viewtopic.php?t=1744


Temat: s70

2.0 10V 126KM lub 20V 144KM
2.0LPT 180KM
2.0T [T5] 226KM
2.3T [T5] 239KM
2.3T [R] 250KM
2.5 10V 140KM lub 20V 170KM
2.5LPT 193KM
2.5T [R] 265KM
2.5TDI 140KM
Jedynie silnik 2.5TDI nie pochodzi od Volvo, a od VW
Wszystkie są trwałe, a najoszczędniejszy jest 2.5TDI.
Bardzo dobry wybór, bo oszczędny i dynamiczny. Spalanie w mieście manual spokojnie 8,5 litra; automat do 10 litrów. Trasa 6 litrów [niezależnie jaka skrzynia].

Regeneracja turbiny to koszt około 1000zł. Ale jak będziesz o nią dbał to długo Ci posłuży

Przeszukaj ten dział, bo było wiele tematów o S70 i V70 TDI


A gdzie mój motor 2.0T 120KW czyli 163KM ?:) B5204 T4
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=7863


Temat: Chcę kupić s/v 40 T4
witaj , mam V40 T4 z 2000 roku z automatyczną skrzynią , autko rewelacja , silnk VOLVO , jeżeli egzemplarz nie był bity to nie powinno być z nim problemów , silnika nie prześwietlisz , trzeba bardzo uważać na turbinę bo koszty są duże , ogólnie części nie są tanie ( orginały ) ale gorąco polecam , niesamowita frajda z jazdy . pozdrawiam . mati
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=17499


Temat: proszę o ocenę autka v40

skrzynie Renault'a są czasem kapryśne.

Skrzynie Renault były montowane do 2000 roku. Do tego silnika (102/116KM) jest już montowana skrzynia Volvo M56 - konstrukcyjnie identyczna jak te w modelu T4. Bardzo wytrzymała.

Tak samo z silnikami DCI (Common Rail). Jeśli pilnujesz oleju, czystości paliwa i nie przegrzejesz turbiny, to silnik jest raczej bezawaryjny.
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=27357


Temat: moje pierwsze volvo s/v40 pytania
dzięki ale jeszcze mam pare pytań mam okazje nabyc 2,0 ale niewiem z jaką mocą...

3. jaka przestrzeń jest w volvo s/v40 w porównaniu do: audi a4, passata, golfa i innych?

5. jakie jest podstawowe wyposażenie auta z 1997roku? (ile poduch, czy są podgrzewane siedzenia i klima)

6. jaki silnik polecicie 1,8 czy 2,0? jakie ma osiągi motor 2,0 bez turbiny? ile palą te motory benzyny

7. jak znoszą te motory instalacje lpg? ile pali gazu motor 1,8 i 2,0?

8. czy to prawda ze s/v40 ma kiepskie wyciszenie wnętrza i twarde zawieszenie?

9. T4 to 2,0 bez turbiny?

10. czy do 2,0T mozna zamontować gaz?
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=7562


Temat: Pomoc w rozroznieniu wersji silnika
kogut1235, przyznam, że nie chce mi się po raz kolejny zamieszczać oryginalnego MANUAL DLA MECHANIKÓW VOLVO z tekstem: "... the engines are identical apart form preformance ..." itd. czy jak to tam leciało. Stara D5 miała 5 dziurek we wtryskiwaczach, nowa ma 7. Turbina jest inna między starą a nowa wersją D5 ale miedzy T4, T5 T6 i T7 nie ma żadnych różnic. Poszukaj na forum troszeczkę a znajdziesz ten MANUAL z opisem oraz np. moje wykresy z hamowni po programie. Jakim cudem z każdego z tych silników ten sam program RICA robiłby dokładnie te same moce - przy rożnych wtryskiwaczach i turbinach nie byłoby to fizycznie możliwe. A ludzie często mylą nowe D5 126PS ze starym D5 130PS itd. Stare D5 163PS z nowym D5 (tu w wersji 2,4D) 163PS... itd.

[ Dodano: 2008-11-14, 23:32 ]
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=18869


Temat: s40 naprawa turbiny
Rozkręciłem całą turbinę i stwierdziłem szereg usterek.W związku z tym mam kilka pytań.
Czy i gdzie można kupić zestaw naprawczy turbiny , i co wchodzi w skład takiego zestawu?
Stwierdziłem duże pęknięcie wewnątrz gorącej części turbiny dokładnie przebiega ono przez
gniazdo zaworu upustowego spalin.Czy można to zespawać ,ewentualnie kupić samą połówkę turbiny?Druga usterka to dziurawa membrana podciśnienia,i prawdopodobnie też membrana zaworu upustowego też jest zła.Na domiar złego sam uszkodziłem oś turbinek ,odkręcając nakrętkę w złą stronę(lewy gwint).
Jak sprawdzić czy ta turbina to faktycznie od modelu T4 ,tak jak mam w dowodzie?
Słyszałem że te silniki mają turbiny Garreta ,a moja to Volvo.
Jeśli chodzi o samą naprawę ,to nie widzę problemu,jedyne co może być problematyczne to wyważenie,ale z tego co widzę to turbinki są wyważone fabrycznie i nie trzeba nic robić.Oczywiście jeśli kupi się nowy zestaw naprawczy.
Może ktoś sam też próbował naprawić turbo ,proszę o porady.Nie przyjmuje takich porad ,że się samemu nie naprawia.Kiedyś odradzano mi naprawę skrzyni automatycznej,a jednak sobie poradziłem.Na tabliczce jest oznaczenie TD04L-1.4 T i jeszcze coś ale nie czytelne


Pozdrawiam
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=5160


Temat: [S60] Czym różni się 2,4D od 2,4D5?
Starałem się prześledzić jak najwięcej postów o D5 i 2.4D.

W zasadzie mam już usystematyzowane te stare i nowe modele.
Nigdy nie miałem do czynienia z Volvo więc proszę zrozumieć, że tej pewności poruszania się po silnikach
nabiera się po dłuższym czasie (lepiej się czuje w TDI Audi).

Ale wracając do tematu, nie jest dla mnie priorytetem możliwość wyciągnięcia jak największej mocy z tego samego motoru. Zależy mi na niezawodności i solidności (jak mój 2.5TDI R5).
I pod tym kątem tylko zastanawiam się nad wyborem starszego D5 D5244T 163KM i nowszego D5 D5244T4 185KM. Nie rozpatruje np T6 bo go nie było w XC70 I (tu faktycznie dziwne pomysły aby ten sam dokładnie motor miał 122 lub 185, super że łatwo można zmienić soft bez uszczerbku dla motoru).

Informacja, że stary motor miał słabsze korbowody jest dla mnie cenna. W nowszych tylko w zasadzie obawiam się DPF, nie doczytałem czy są z nim problemy jak w wielu autach eksploatowanych w Polsce z DPF.

Jeszcze tylko wątek z mniejszą-większą-mniejszą turbiną nie do końca jest dla mnie jasny.
Piszesz, że starsza grupa T-T3 miała mniejszą turbinę, nowsza grupa T4-T7 większą (chłodzona wodą, to ciekawe rozwiązanie).
Potem info że silniki T4-T7 opracowano także w krótszej wersji z mniejszą turbiną.
Czyli grupa druga T4-T7 ma dwie wersje: krótsza do mniejszych aut, dłuższa do większych aut?
Czy może wszystkie z grupy T4-T7 mają krótszą konstrukcję?

Pozdrawiam i dziękuję za dyskusję
Darp
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=27134


Wątki

  • porady do gry fable na PC i Xbox
  • chce zamienic Volvo V40 na inne
  • Chłodzenie silnika Volvo 440
  • Chłodnica oleju Volvo 40
  • chip tuning Volvo V40 1
  • Volvo V 40 1.9 dCi nie odpala
  • Volvo S40 test długodystansowy
  • Volvo S70 kontrolka silnika
  • Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych


     




    Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

    Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



    Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »